Английский для детей и подростков
Июнь 6, 2017
Англійська для дітей та підлітків
Май 30, 2018

Методика гарантує результат !!!

Найважливіше довіру студента до системи навчання в школі. Метод Авалона завжди забезпечують студенту гарантований результат!

Позбавтеся від упереджень

Познайомившись з процесом навчання, студенти спочатку часто не розуміють принципів його ефективної дії, оскільки намагаються пов'язати його зі своїм минулим досвідом.

Але!

Принципово новий метод важко узгодити зі старою практикою. Якщо підхід базується на звичайних розробках, його не можна дійсно назвати новим. Наші Методи принципово нові розробки, тільки тому студенти повинні позбутися від будь-яких упереджень. Довіряючи викладачам, вони отримають як максимальний ефект, так і задоволення від навчання і швидко оволодіють англійською мовою.

Робіть висновки за результатами.

Не хвилюйтесь над тим, за якими принципами працює Метод. Для того щоб повною мірою осягнути задум винахідників, треба простудіювати весь курс занять. Якщо обмежитися поверхневим поглядом, можливий ризик прийти до неправильних висновків. Залиште роздуми над цим нашим викладачам, які допоможуть Вам досягти гарантованого результату.

Три особливості, які збивають Вас з пантелику.

Постійна зміна викладачів.

Постійний рух від однієї групи до іншої.

Постійний повтор вже вчиненого матеріалу.

Метод досягає однакових результатів з будь-якою групою і з будь-яким учителем.

Основною особливістю запропонованого способу навчання є те, що він допомагає досягти прекрасних гарантованих результатів, навіть якщо змінити групу і викладача десять разів. Зміна групи необхідна, якщо студент засвоює матеріал швидше, ніж певна група. Зміна викладачів допомагає студенту не звикати до одного голосу чи акценту.

Точна градація.

Більшість шкіл поділяє своїх студентів тільки на три категорії (іноді на п'ять) - Advanced, Intermediate, Beginner - щодо тільки рівнем знань, - і залишають їх на одному і тому ж курсі протягом навчання. На відміну від своїх попередників, IQ Центр поділяє своїх студентів на кілька категорій, не тільки щодо рівня знань, але і за швидкістю засвоєння матеріалу.

Роль викладача в навчанні.

Досягнення результатів за чверть часу є швидше заслугою методу, ніж здібностей студента чи професіоналізму вчителя. Безумовно, роль вчителя важлива, але насправді не він, а підхід до навчання досягає таких дивовижних результатів.

Початковий шок.

Деякі студенти, які починають знайомитися з системою навчання на наших курсах, мають схильність до паніки. Все здається дивним і незвичайним. Якщо вони все - таки спробують перевірити себе на протязі декількох уроків, то швидко переконаються в тому, що все це досить легко і приємно.

Умовний рефлекс.

При вивченні мови, як і при навчанні, наприклад, гри на піаніно, особливо важливим є розвиток швидкого рефлексу.

Не думайте - говоріть.

Розмовний рефлекс виробляється органами вимови, а не мозком. Тому студент повинен вчитися розмовляти, не замислюючись, тому що у нього немає часу думати. У піаніста немає часу думати куди поставити пальці під час гри. Точно так же, якби люди роздумували, куди поставити ноги, втікши по сходах, то могли б впасти.

Дотримуйтеся порад вашого вчителя.

Якщо вчитель вважає, що студенту необхідно повернутися назад і повністю повторити матеріал або перейти на рівень вище, студенту треба прислухатися до цієї поради. Якщо студент не працює за програмою, запропонованою вчителем, він не досягне гарантованого результату.

Швидкість є невід'ємна частина.

Англійською мовою зазвичай розмовляють зі швидкістю 150-180 слів за хвилину. За іншими методами, вчитель розмовляє значно повільніше (зазвичай приблизно 100-120 слів за хвилину), в той час як по Каллану або Авалону - зазвичай 200 - 240 слів за хвилину. Така висока швидкість робить студента більш сконцентрованим на заняттях, позбавляє від нудьги, прискорює процес навчання і дозволяє з легкістю розуміти англійську мову за межами класної кімнати.

Дозволяйте вчителю ставити питання двічі.

Повторення питання двічі дозволяє вчителю говорити швидко і дає студенту два шанси зрозуміти питання і сформулювати відповідь.

Книга студента повинна бути закрита.

У той час коли вчитель задає питання, книга студента повинна бути закрита, для того щоб сконцентрувати увагу над тим, що говорить вчитель.

Не ставте питання вчителю.

Студент не повинен переривати вчителя своїми питаннями. Всі незрозумілі моменти слід з'ясовувати після уроку.

Вільні розмови.

Вільні розмови, навіть якщо вони відбуваються на англійській мові, це теж втрата часу. Студент не вчить нічого нового, а лише вживає ті слова, які вже знає. Навіть якщо він і вчить нові слова, то не повторює їх і, відповідно, скоро забуде.

Вчителю не слід говорити рідною мовою.

Крім деяких слів, вчитель говорить зі студентами виключно іноземною мовою. Це додатковий доказ того, що в більшості випадків вільні розмови вимагають від учителя перекладу і пояснення на рідній мові.

Завжди використовуйте скорочення.

Студенту треба завжди використовувати скорочення, коли він говорить в класі англійською мовою. Це дає гарантію, що вони стануть для нього легкодоступними і зрозумілими на ранніх етапах навчання мови. Скорочення буде нелегко засвоїти пізніше і стане однією з основних труднощів студента в розумінні іноземної мови за межами класу.

Диктанти.

Студентам треба розуміти необхідність написання диктантів. Хоча це не всім подобатися, але все ж необхідно, оскільки завдяки їм студенти вчаться правильно писати і вдосконалювати мову (за рахунок вимушеної концентрації на кожному звуці). Студент не повинен переживати, якщо зробить багато помилок в диктантах, так як грамотність буде розвиватися поступово з кожним диктантом.

Студент вчить більше, ніж він думає.

Каллан метод вчить на рівні підсвідомості. Наприклад, відповідаючи на таке просте питання, як "What do we generally write with" (Чим ми зазвичай пишемо?) Студент навряд чи усвідомлює, що вивчив як потрібно вживати допоміжне дієслово "Do" формуючи питальне речення теперішнього часу, а також те, що ми ставимо прислівник "generally" (зазвичай) між підметом і присудком, а прийменник "with" (с) - в кінці питання такого типу.

Граматика.

Знання правил граматики важливі набагато менше, ніж знання того, як ці правила використовувати. Студент отримує їх інтуїтивно: постійно повторюючи граматично правильні пропозиції.

Домашні завдання.

Ми не вимагаємо від студента виконання домашніх завдань. Гарантованих результатів можна досягти і без них. Однак, для прискорення навчання, студент може займатися вдома, читаючи книгу і слухаючи записи на дисках, (це особливо необхідно якщо урок пропущений). Завдяки цьому він прискорить вивчення мови і закінчить свій курс швидше.

Дивні питання.

Деякі питання на заняттях здаються дивними. Це тому, що при вивченні мови студенту треба повернуться в стан дитини. З цієї причини питання повинні бути простими і трохи «дитячими», особливо, на першому рівні, тому що у студента немає достатніх мовних навичок, щоб обходитися лише «дорослими» питаннями. Дуже важливо, щоб питання були універсальними, тобто природними, щоб будь-який студент, будь-якого віку, національності або культурного рівня міг відповідати швидко, не замислюючись і не вагаючись. Перелік питань не важливий - важлива їх структура, лексика і інтонація.

Порядок навчання - вуха, рот, очі, руки.

Студент повинен вивчати іноземну мову тим же шляхом, яким він вивчав свою рідну мову, коли був дитиною. Дитина, перш за все чує мову, потім імітує те, що чує, потім бачить написані слова і в кінці кінців пише їх сам.

Не переживайте, ви досягнете результату!

Студент повинен пам'ятати, що не потрібно хвилюватися. Він гарантовано отримає результат. Одним з найбільших ворогів навчання є метушливість, і навпаки: якщо студент буде терплячим, то напевно досягне результату.

Приймайте, метод таким, яким він є - він працює!

Як і в цілому світі, запропоновані способи навчання мають свої недоліки. Студент може знайти негативні моменти, з якими він не згоден або які не подобаються, але навіть якщо Методи мають певні недоліки - це не має значення, тому що він працює! Метод дає студенту бажаний результат і дозволяє оволодіти іноземною мовою в чотири рази швидше, ніж зазвичай!