МЕТОДИКА ГАРАНТУЄ РЕЗУЛЬТАТ!
Позбавтеся від упереджень
Познайомившись з процесом навчання, студенти спочатку часто не розуміють принципи його ефективної дії, оскільки намагаються зв’язати його зі своїм минулим досвідом.
Але!
Принципово новий метод важко узгодити зі старою практикою. Якщо підхід базується на звичайних розробках, його неможна дійсно назвати новим. Наші методи — це принципово нові розробки, тільки за для цього студенти мають позбавитися від усіляких старих упереджень. Довіряючи викладачам, вони отримають як максимальний ефект, так і задоволення від навчання і швидко опанують англійську мову.
Робіть висновки за результатами
Не замислюйтесь над тим, за якими принципами працює Метод. Для того, щоб в повній мірі зрозуміти задум винахідників, треба пройти весь курс занять. Якщо обмежитися поверхневим поглядом, можливий ризик дійти невірних висновків. Залиште роздуми над цим нашим викладачам, які допоможуть Вам досягти гарантованого результату.
Три особливості, що збивають Вас з пантелику:
постійна зміна викладачів,
постійний рух від однієї групи до іншої,
постійне повторення вже вивченого матеріалу.
Метод досягає однакових результатів з будь-якою групою та з будь-яким викладачем.
Основною особливістю способу, що пропонується є те, що він допомагає досягти прекрасних гарантованих результатів, навіть якщо змінити групу та викладача десять разів. Зміна групи необхідна, якщо студент засвоює матеріал швидше, ніж певна група. Зміна викладачів допомагає студенту не звикати до одного голосу чи акценту.
Точна градація
Більшість шкіл ділить своїх студентів на три категорії (іноді на п’ять): Advanced, Intermediate, Beginner – відносно тільки рівнів знань і залишають їх на одному й тому ж курсі протягом навчання. На відміну від цієї практики, IQ-Центр ділить своїх студентів на декілька категорій, не тільки відносно рівня знань, а й за швидкістю засвоєння матеріалу.
Роль викладача в навчанні
Досягнення результатів за чверть часу є скоріш заслугою метода, ніж здібностей студента або професіоналізму вчителя. Безумовно, роль вчителя важлива, але насправді не він, а підхід до навчання досягає таких дивовижних результатів.
Початковий шок
Деякі студенти, які починають знайомитися з системою навчання на наших курсах, мають схильність до паніки. Все здається дивним та незвичайним. Якщо вони все ж таки спробують перевірити себе протягом декількох уроків, то швидко переконаються в тому, що все це досить легко та приємно.
Умовний рефлекс
При вивченні мови, як і при навчанні, наприклад, ігри на піаніно, особливо важливим є розвиток швидкого рефлексу.
Не думайте — говоріть
Розмовний рефлекс виробляється органами мовлення, а не мозком. Тому студент має вчитися розмовляти, не задумуючись, тому що в нього немає часу думати. У піаніста немає часу думати, куди поставити пальці під час гри. Так само, якщо б люди розмірковували, куди поставити ноги, коли йдуть сходами, то могли б впасти.
Дотримуйтеся порад вашого вчителя
Якщо вчитель вважає, що студенту необхідно повернутися назад і повністю повторити матеріал, або перейти на рівень вище, студент має дослухатися до цієї поради. Якщо студент не працює за програмою, що запропонована вчителем, він не досягне гарантованого результату.
Швидкість є неодмінною частиною
Англійською мовою зазвичай розмовляють зі швидкістю 150—180 слів на хвилину. За іншими методами вчитель розмовляє значно повільніше (зазвичай приблизно 100—120 слів на хвилину), в той час за Авалоном — зазвичай 200—240 слів на хвилину. Така висока швидкість робить студента більш сконцентрованим на заняттях, позбавляє від нудьги, пришвидшує процес навчання і дозволяє з легкістю розуміти англійську за межами класної кімнати.
Дозволяйте вчителю ставити питання двічі
Повторення питання двічі дозволяє викладачу говорити швидко і дає студенту два шанси зрозуміти питання та сформулювати відповідь.
Книга студента має бути закрита
В той час, коли вчитель ставить питання, книга має бути закритою, для того, щоб сконцентрувати увагу на тому, що каже вчитель.
Не ставте питання вчителю
Студент не повинен переривати вчителя своїми питаннями. Всі незрозумілі моменти слід виясняти після уроку.
Вільні розмови
Вільні розмови, навіть якщо вони відбуваються англійською, це теж втрата часу. Студент не вивчає нічого нового, а тільки використовує ті слова, що вже знає. Навіть якщо він вчить нові слова, то не повторює їх та відповідно скоро їх забуде.
Вчитель не має розмовляти рідною мовою
Крім деяких слів, вчитель розмовляє зі студентами виключно іноземною мовою. Це додатковий доказ того, що в більшості випадків вільні розмови вимагають від вчителя перекладу та пояснення рідною мовою.
Завжди використовуйте скорочення
Студенту треба завжди використовувати скорочення, коли він говорить в класі англійською. Це дає гарантію, що вони стануть для нього легкодоступними та зрозумілими на початкових етапах вивчення мови. Скорочення буде нелегко засвоїти пізніше і стане однією з основних проблем студента в розумінні іноземної мови за межами класу.
Диктанти
Студентам треба розуміти необхідність написання диктантів. Хоча це не всім подобається, але все ж необхідно, оскільки завдяки їм студенти вчаться правильно писати та вдосконалювати мову (внаслідок змушеної концентрації на кожному звуці). Студент не має турбуватися, якщо зробить багато помилок в диктантах, тому що грамотність буде розвиватися поступово з кожним диктантом.
Студент вивчає більше, ніж він думає
Авалон метод вчить на рівні підсвідомості. Наприклад, відповідаючи на таке питання, як "What do we generally write with?" (Чим ми зазвичай пишемо?), студент навряд усвідомить, що вивчив як треба використовувати допоміжне дієслово "Do", формуючи питальне речення теперішнього часу, а також те, що ми ставимо прислівник "generally" (зазвичай) між підметом та присудком, а прийменник "with" (з) – в кінці питання такого типу.
Граматика
Знання правил граматики важливі значно менше, ніж знання того, як ці правила використовувати. Студент отримує їх інтуїтивно, постійно повторюючи граматично вірні речення.
Домашні завдання
Ми не вимагаємо від студента виконання домашніх завдань. Гарантованих результатів можливо досягти й без них. Однак, для прискорення навчання, студент може займатися вдома, читаючи книгу та слухаючи записи на дисках (це особливо необхідно якщо урок пропустили). Завдяки цьому він прискорить вивчення мови і закінчить свій курс швидше.
Дивні питання
Деякі питання на заняттях здаються дивними. Це тому, що при вивченні мови студенту треба повернутися у стан дитини. З цієї причини питання мають бути простими й трохи «дитячими», особливо на першому рівні, тому що у студента немає достатніх мовних навиків, щоб обходитися тільки «дорослими» питаннями. Дуже важливо, щоб питання були універсальні, тобто природними, щоб будь-який студент, будь-якого віку, національності або культурного рівня міг відповідати швидко, не задумуючись і не вагаючись. Перелік питань не важливий – важлива їх структура, лексика та інтонація.
Порядок навчання – вуха, рот, очі, руки
Студент має вивчати іноземну мову тим же ж шляхом, яким він вивчав свою рідну мову, коли був дитиною. Дитина, насамперед, чує мову, потім імітує те, що чує, потім бачить слова, що написані, й врешті-решт пише їх сам.
Не турбуйтеся, ви досягнете результату!
Студент має пам’ятати, що не треба турбуватися. Він гарантовано отримає результат. Одним з найбільших ворогів навчання є метушливість, та навпаки, якщо студент буде терплячим, то напевно достигне результату.
Приймайте метод таким, яким він є. Він працює!
Як і в цілому світі, способи, що запропоновані, мають свої вади. Студент може знайти негативні моменти, з якими він не згоден, або які не подобаються, але навіть якщо метод має певні недоліки — це не має значення, тому що він працює! Метод дає студенту бажаний результат і дозволяє опанувати іноземну мово в чотири рази швидше, ніж зазвичай.